כחלק מהשינויים הפוקדים את עולמות ההיי-טק, הטכנולוגיה, הצרכנות, התיירות והפיננסים, לצד שינויים מהותיים בשוק התקשורת המלווה בחדירה מסיבית של רשתות חברתיות וכלי תקשורת חדשים, האתגר של משיכת תשומת לב ולהבליט את המותג לעומת המתחרים הופך לקשה ומסובך יותר. לצורך הבנה עמוקה יותר של שוק התקשורת בשנת 2023, ערך אתר TheMarker ראיון עם אורן בסון, מנכ"ל ומייסד של חברת יחסי הציבור Allmedia, שטען כי "לא רק הפלטפורמות השתנו אלא גם הדרך להציג את הפעולות והמסרים הרלוונטיים, בעיקר כשמדובר בחברות טכנולוגיה וסייבר".
בסון מספר בראיון על הפעילות השוטפת של משרד יחסי הציבור שהקים, כך ש"הפעילות שלנו היום היא בשוק שמשתנה בכל יום, עם כלי תקשורת הפזורים על מגוון רחב של ערוצים, אתרים ועיתונות מסורתית, כך שיש תחרות גדולה יותר עם ארגונים וחברות מתחרים, הנאבקים גם הם על החשיפה בכלי התקשורת השונים. גם שגרת העבודה בתוך גופי התקשורת השתנתה, והכתבים עובדים בצורה יותר אינטנסיבית ומהירה, ולכן הם לא מסוגלים להעניק את מירב תשומת הלב והיחס לכל סיפור או אייטם, כך שהגדלת החשיפה ללקוחות היא משימה קשה מאתגרת יותר".
הראיון מגיע בעקבות אותם שינויים בשוק התקשורת המקומי, אך גם לאור הקשיים והשינויים שעולם ההיי-טק עובר בעידן של אחרי הקורונה. "כמשרד יחסי ציבור המטפל בלקוחות גדולים כמו לנובו, מטריקס, Booking.com, רד האט, פורטינט, ANKER ועוד, לעיתים, צוות המשרד נדרש לעסוק ולטפל בסוגיות ובאירועים של ניהול משברים תקשורתיים מצד אחד, ומיתוג מעסיק ומשיכת עובדים פוטנציאליים חדשים מהצד השני", מציין מנכ"ל משרד יחסי ציבור אולמדיה, אורן בסון.
"רבות מהחברות עובדות איתנו למעלה מעשור, כך שזו ההוכחה ליכולת שלנו להביא ערך לחברה, גם אחרי שנים ארוכות. חברת 'מטריקס' לדוגמה, המעסיקה יותר מ-11,000 עובדים, עובדת איתנו למעלה מ-20 שנה. אנחנו רואים בלקוחות שלנו שותפים לכל דבר, ואני חושב שאחת ההוכחות לחיבור המשמעותי שלנו ללקוח, היא העבודה ושיתוף הפעולה לאורך השנים. אולמדיה היא חברת יחסי ציבור בוטיק עם שירות ברמה גבוהה, ולכן אנחנו לא מכוונים לכל סוג של חשיפה – אלא רק לכאלו שיביאו ערך", סיפר אורן בסון.